Jūsu jaunā rindu un vizīšu

rezervācijas sistēma

Qticket padara Jūsu pakalpojumus pieejamākus,
 Novērš rindu problēmas un uzlabo Jūsu klientu apkalpošanu.

Qticket revolucionāri maina un optimizē novecojušo rindās stāvēšanas modeli

drastiski uzlabojot Jūsu klientu pakalpojumu saņemšanu procesu,

palīdzot Jums labāk izprast Jūsu klientu vajadzības, paradumus un nepieciešamības.

visiem kam ir vajadzība pēc rindu sistēmas vai vizīšu pierakstiem atomatizētiem elektroniskiem, 

medicīnas industrijai, valsts iestādēm,  finanšu iestādēm. 

Kontrolēta

klientu plūsmu

Produktu un pakalpojumu reklāma

Uzlabota apkalpošanas

pieredze un kvalitāte

Personalizētas 

aptaujas

Prognozēta un analizēta
filiāļu noslodze

Individuāli pielāgojami

risinājumi

 
 

MŪSU TEHNALOĢIJAS

Attālinātā rindu sistēma

Tas ir kā Jūsu Sniedz klientiem iespēju ātri un ērti iestāties rindā attālināti un uzzināt visu nepieciešamo par uzņēmuma un to filiāļu pakalpojumiem.

Attālinātās Funkcijas:

  • Pārskatāmi Informē par tuvākajām filiālēm, darba laikiem un pieejamajiem pakalpojumiem;

  • Rekomendē labākos apmeklējuma laikus un paredzamo noslodzi;

  • Uzlabo apkalpošanas kvalitāti un paaugstina klientu apmierinātību

Vizīšu pieraksta sistēma

Īpaši ērta, lietotājdraudzīga pieraksta sistēma kā klientiem, tā darbiniekiem, kas spēj mijiedarboties un sinhronizēties ar dzīvo rindu.

Attālinātās Funkcijas:

  • Pierakstīties uz vizīti.

  • pārcelt vai atcelt vizīti.

  • Pārskatāma speciālistu pieejamībai.

  • Automātiskas notifikācijas un atgādinājumi.

Klientu plūsmas kontrole

Qticket ne tikkai regulē apmeklētāju plūsmu, iesakot Jūsu klientiem labāko apmeklējuma laiku, dienas un filiales, bet arī nepārtraukti to analizē un prognozē nākotnes noslodzi, novēršot sastrēgumstundas , savukārt Jums palīdz plānot un optimizēt darbplūsmu.

#ResursuOptimizācija   #MaksimālaisPotenciāls   #OrganizētaKlientuPlūsma

Qticket analītika

Viegli pārskatāmi un salīdzināmi dati par klientu apkalpošanas centru vai speciālistu noslodzi un apmeklētāju paradumiem, dažādos laika periodos.

#StatistikaAtīstībai   #ApmeklētībasAnalītika   #KlientuMērķauditorija

Personalizētas aptaujas

Qticket sniedz iespēju veikt aptaujas pakalpojumu vai apkalpošanas kvalitātes novērtēšanai, uzlabojot Jūsu Google reitingu.

#KvalitātesKotrole   #ServisaUzlabošana   #StatistikaBiznesamUnReklāmai

Bezmaksas reklāmas kanāls

Katram Qticket klientam aplikācijā paredzēts bezmaksas reklāmas laukums, kuru iespējams lietot bez papildus maksas.

#JaunsMārketingaKanāls    #NereģistrētoKlientuApkalpošana

fakti un statistika

par gaidīšanu rindās

Ir sliktāk nekā Jūs domājat

10 iemesli
lai ieviestu Qticket

Ja tas Jūs nepārliecinās, tad nekas to nespēs.

Drošība un

infrastaktūra

Tā ir qticket prioritāte

un mēs ar to lepojamies

Uzņēmumu biežāk uzdotie jautājumi/FAQ

Ieviešana un uzturēšana

Ieviest ir iespējams visur vaig tikai gribēt.

fakti un statistika

par gaidīšanu rindās

Ir sliktāk nekā Jūs domājat

10 iemesli
lai ieviestu Qticket

Ja tas Jūs nepārliecinās, tad nekas to nespēs.

Kiberdrošība un

infrastaktūra

Drošība ir mūsu prieoritāte Nr.1

un mēs ar to lepojamies.

Ieviešana un uzturēšana

Ieviest ir iespējams visur vaig tikai gribēt.

 
Download_on_the_App_Store_Badge_LV_RGB_b
Informatīvie tālruņi: 
+37128686422
+37120501243
Darba laiks:
9:00-20:00 
Katru dienu.
Informatīvie tālruņi: 
+371 2868 6422
+371 2050 1243

© QTECH 2019-2020.  All rights reserved.